zaterdag 26 oktober 2013

Sisters

Deze twee lieve zusjes wilden graag proefkonijn zijn voor eigenlijk mijn allereerste "shoot". Ik was heel erg blij dat ze model wilden staan en het was dan ook een onwijs gezellige middag. Na wat kletsen, een theetje en een heerlijke lunch, hebben we dan eindelijk een korte shoot gehouden. We hebben erg gelachen en veel lol gehad, dat is dan ook op sommige foto's goed te zien! ;-) Ik ben erg blij met het resultaat van mijn allereerste "shoot" en hoop dat er nog veel meer volgen! Laat me weten wat je ervan vindt!




































We moeten natuurlijk de dag afsluiten met een paar foto's van ons 3en samen als aandenken aan deze gezellige dag!






5 opmerkingen:

  1. Was super leuk om te doen en foto's zijn mooi geworden! Kan ook niet anders met zo'n fotografe! ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel voor de lieve reacties!!! :-) Doet me goed! Volgende keer een buiten shoot ;-) xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Iris, blij dat je de lens toch geruild hebt , foto's zijn weer als vanouds hoor !! xxx paps en mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze lens is veel fijner werken! Super bedankt! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen